.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي رئيس ستاد خاتمي در گلستان

علي‌اصغر احمدي، استاندار اسبق گلستان به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي سيدمحمد خاتمي در استان گلستان معرفي شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مديرعامل بنياد باران جمعه شب در اين مراسم گفت: اجماع بين اصلاح‌طلبان مطالبه‌اي منطقي است كه همه اعضاي اين طيف بر آن اتفاق دارند و معتقدند چنانچه آرا حول يك نفر جمع شود، حقيقت در جايگاه واقعي خود قرار خواهد گرفت.
مرتضي حاجي افزود: امروز اين موضوع براي هر اصلاح‌طلبي مطرح مي‌شود كه اگر اين شرايط ادامه پيدا كند در روز راي‌گيري، آرايي كه قرار است به مجموعه فكري اصلاح‌طلبان تعلق گيرد دچار پراكندگي مي‌شود.
وي تصريح كرد: در طول اين مدت ستاد انتخاباتي گلستان نامه‌هاي متعددي را براي خاتمي ارسال كرد كه در آن بر عزم راسخ و جدي خود بر حمايت از خاتمي تاكيد كردند و همچنين ستاد مازندران نيز بر ضرورت انسجام و اجماع اصلاح‌طلبان تاكيد كرده‌اند كه ايده درستي است.
حاجي ادامه داد: اصلاح‌طلبان در مركز نيز بر اين باورند كه اجماع محقق خواهد شد و در روز راي‌گيري تعدد نامزدها در طيف اصلاح‌طلبان، آراي عمومي به اين طيف را تضعيف نخواهد كرد.
وي در ادامه با اشاره به تبليغات منفي برخي فرصت‌طلبان و ايجاد مزاحمت در مسير انجام فعاليت‌هاي هماهنگ انتخاباتي اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اين افراد تلاش مي‌كنند تا تفرقه را به ‌جاي وحدت و انسجام بر دل اصلاح‌طلبان بنشانند و برخي از آنان به دنبال اين هستند تا با بيان شايعات خودساخته بذر نااميدي را در دل عموم مردم بكارند و نشاط فعاليت سياسي را از آنان دور كنند.
وزير آموزش و پرورش دولت اصلاحات خاطرنشان كرد: برخي عملكردها موجب شده است تا برخي ارزش‌ها وارونه نشان داده شوند و عده‌اي به خاطر ترديد در درست بودن ارزش‌ها از آن فاصله بگيرند.
حاجي اظهار داشت: اكنون مسئله مملكت به قدري نگراني ايجاد كرده است كه مهندس موسوي كه از برجسته‌ترين مديران ارزشي انقلاب است و در ناب‌ترين زمان انقلاب در صحنه حضور داشته بر خود تكليف ديده كه وارد ميدان انتخابات شود و از اين فرصت براي بيان نظراتش استفاده كند.
وي تصريح كرد: بدون شك اين مسئله تاثير بسزايي در حساس‌‌تر كردن مردم و دقت بيشتر آنان در مطالعه بيشتر مسايل روز كشور خواهد داشت.
گلستان سومين ستاد انتخاباتي سيد محمد خاتمي است كه به صورت رسمي فعاليت خود را آغاز كرده است.
در اين مراسم علي‌اصغر احمدي استاندار اسبق گلستان و از مديران دولت خاتمي در وزارت كشور، به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي سيدمحمد خاتمي در استان گلستان معرفي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.